Kraj

Mniej mdły KFC

Sieć restauracji odejdzie od swojego nieco bezbarwnego wizerunku i za kilka tygodni ruszy z wyrazistą kampanią napojów lodowych Krushers.

Mniej mdły KFC
Będą to napoje owocowe i mleczne z kruszonym lodem. Produkt ma być dostępny na zasadach promocyjnych w okresie letnim.

Marketer nie ujawnia jeszcze szczegółów akcji, ale wiadomo, że promocja będzie odbiegać od tego, co do tej pory prezentowała sieć KFC. Marketer postanowił zaadaptować spot z globalnej biblioteki, w którym pojawiają się sceny w klimacie filmu “9 i 1/2 tygodnia” – obsypywanie lodem i polewanie napojami, z erotycznym podtekstem. Adaptacją spotu zajmie się najprawdopodobniej agencja Red8. Film w oryginalnej wersji można obejrzeć na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xQiPwB_2TGA&feature=related

Według naszych informacji badania przeprowadzone ostatnio przez AmRest, właściciela marki KFC, wykazały, że konsumenci oceniają reklamy KFC nieco słabiej niż konkurencji, a wizerunek sieci nie jest wystarczająco wyrazisty. Stąd decyzja o adaptacji spotu. Także sam produkt, wysokiej jakości, ma nadać sieci KFC bardziej lifestyle’owy charakter. Marketer do tej pory wykorzystywał głównie lokalne filmy autorstwa agencji Red8.