Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię telewizyjną promującą odświeżony model Volvo C30. Jak twierdzi importer, to największe w jego historii aktywności reklamowe w TV.
– W tym roku nie przewidujemy komunikowania o odświeżonej wersji Volvo C30 w ogólnopolskich stacjach radiowych czy na ogólnopolskich stronach internetowych. To nasz swoisty eksperyment, ponieważ pierwszy raz robimy tak dużą kampanię, i to tylko w telewizji – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i PR w Volvo Auto Polska.
Spoty będą pojawiać się przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. w: TVN, Polsacie, TVP, TVN Warszawa, TVN Turbo, TVN Style, Polsacie Sport, Polsacie News, TV4, TVN Siedem, TVP Info, Polsat Cafe czy TVN CNBC. Dodatkowo reklamy z udziałem Volvo C30 pojawią się w przerwach transmisji meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbywają się w czerwcu w RPA.
Spoty zostały przygotowane przez agencję Arnold/Nitro, a adaptację całej kampanii w Polsce przeprowadziła agencja Brainshop U-Boot. Kampania jest skierowana do osób w wieku 35-59 lat zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, mieszkających w dużych miastach i zajmujących kierownicze stanowiska. Głównym komunikatem kampanii jest hasło: “Twoje nowe Volvo C30 – już od 950 zł miesięcznie”. Media do kampanii zaplanował i kupił Mindshare Polska.
– Naszym zadaniem jest zbudowanie świadomości wśród potencjalnych klientów o wprowadzeniu na rynek odświeżonej wersji Volvo C30. Ponadto chcemy informować o niskiej racie kredytu lub leasingu, za którą można nabyć samochód – dodaje Nycz.
Oprócz kampanii ogólnopolskiej w telewizji oddziały dilerskie mogą przeprowadzić własne kampanie w lokalnych mediach. Komunikacje lokalne dilerów Volvo mogą objąć outdoor, prasę, radio, telewizję oraz internet.