Kraj

Volvo stawia na telewizję

Wystartowała kampania promująca odświeżone Volvo C30.

Volvo stawia na telewizję

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię telewizyjną promującą odświeżony model Volvo C30. Jak twierdzi importer, to największe w jego historii aktywności reklamowe w TV.

– W tym roku nie przewidujemy komunikowania o odświeżonej wersji Volvo C30 w ogólnopolskich stacjach radiowych czy na ogólnopolskich stronach internetowych. To nasz swoisty eksperyment, ponieważ pierwszy raz robimy tak dużą kampanię, i to tylko w telewizji – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i PR w Volvo Auto Polska.

Spoty będą pojawiać się przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. w: TVN, Polsacie, TVP, TVN Warszawa, TVN Turbo, TVN Style, Polsacie Sport, Polsacie News, TV4, TVN Siedem, TVP Info, Polsat Cafe czy TVN CNBC. Dodatkowo reklamy z udziałem Volvo C30 pojawią się w przerwach transmisji meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbywają się w czerwcu w RPA.

Spoty zostały przygotowane przez agencję Arnold/Nitro, a adaptację całej kampanii w Polsce przeprowadziła agencja Brainshop U-Boot. Kampania jest skierowana do osób w wieku 35-59 lat zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, mieszkających w dużych miastach i zajmujących kierownicze stanowiska. Głównym komunikatem kampanii jest hasło: “Twoje nowe Volvo C30 – już od 950 zł miesięcznie”. Media do kampanii zaplanował i kupił Mindshare Polska.

– Naszym zadaniem jest zbudowanie świadomości wśród potencjalnych klientów o wprowadzeniu na rynek odświeżonej wersji Volvo C30. Ponadto chcemy informować o niskiej racie kredytu lub leasingu, za którą można nabyć samochód – dodaje Nycz.

Oprócz kampanii ogólnopolskiej w telewizji oddziały dilerskie mogą przeprowadzić własne kampanie w lokalnych mediach. Komunikacje lokalne dilerów Volvo mogą objąć outdoor, prasę, radio, telewizję oraz internet.