Kraj

Zero pitu pitu z Nestle

Marketer promuje nowy produkt - wafelek Maxer dla mężczyzn.

Nestlé rusza z promocją wafla Maxer adresowanego do męskich konsumentów (o jego wprowadzeniu pisaliśmy w MMP24 z 26 lutego br.). Promuje go hasło: “Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu”.

Za pomysły kreatywne i realizację kampanii zintegrowanej, która towarzyszy wprowadzeniu produktu, odpowiada agencja FireFly Creation. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC. Kampania obejmuje telewizję (ta część potrwa do 30 czerwca br.), outdoor, internet (m.in. konkursy dla użytkowników wybranych portali i in-game advertising), materiały BTL, outdoor.

W kampanii telewizyjnej będzie można zobaczyć kilka spotów, których bohaterami są Maxer i Pitusiński. Pierwszy z nich uosabia facetów, którzy nie uznają “pitu pitu” – nie skupiają się na zbędnych szczegółach, tylko robią wszystko raz, a dobrze; drugi natomiast – tych, którzy poprzestają na “pitu pitu” – marnują dużo czasu i wysiłku, jednak nie osiągają rezultatów. W kampanii outdoorowej dominującym elementem jest gruby chrupiący wafel wraz z hasłem “Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu”.

Na użytkowników Fotka.pl i Demotywatory.pl czekają konkursy z nagrodami. Na Fotce mogą wrzucać zdjęcia odpowiadające idei: “Robisz coś na maksa, pokaż to!”, a na Demotywatorach ładować “kawał demota”. Do osób, które chcą robić coś na maksa w zgodzie z myślą przewodnią wafla Maxer, kierowana jest też kampania internetowa w Gadu-Gadu i w sieci reklamowej Spolecznosci.pl.

Kampanię wzmacnia dodatkowo komunikacja BTL-owa: materiały POS w punktach sprzedaży – listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne, oraz reklamy w prasie branżowej. Opakowania Maxera zaprojektowała agencja Promocja21 we współpracy z FireFly Creation.