Kraj

Plus powtarza akcję lojalnościową

Operator komórkowy przeznaczył ponad 700 tys. zł na nagrody w akcji lojalnościowej dla abonentów.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, podobnie jak w ub.r. przeprowadzi akcję lojalnościową dla swoich abonentów (przedłużających umowę) pod hasłem “Wielkie korzyściobranie”. Partnerem akcji jest firma Samsung Electronics Polska – nagrodami są bowiem telefony komórkowe (200 sztuk Samsung Avila i 120 szt. Wave) oraz akcesoria (400 zestawów głośnomówiących) tego producenta, a także telewizory (32 szt.) i 80 notebooków Samsunga – o łącznej wartości ponad 700 tys. zł.

Punkty w programie lojalnościowym (tzw. plusy) abonenci Plusa otrzymują za przedłużenie umowy – ich suma zależy od rodzaju i wielkości abonamentu, a zgromadzone punkty mogą wymieniać na nagrody.

Akcję wspiera kampania obejmująca spoty radiowe oraz animacje na ekranach plazmowych w salonach Plusa, jak również komunikację BTL-ową (plakat, ulotka, wyklejki na witryny salonów, hangery, zaproszenia do akcji wysyłane jako insert do faktur). Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.