Kraj

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

Krzysztof Wierzbicki objął w agencji Netizens nowo utworzone stanowisko strategy managera. Ostatnio pracował w Click5 Digital Creative Agency, gdzie pełnił funkcję stratega i copywritera. Odpowiadał tam m.in. za opracowywanie strategii kampanii reklamowych i promocyjnych w nowych mediach dla takich marek jak Aviva Direct. Zajmował się też tworzeniem kreatywnych egzekucji w ramach działań dla klientów agencji, w tym dla: Unilevera (Kasia i Knorr Nudle) czy Avivy (ubezpieczenia komunikacyjne).

Od 2007 r. do stycznia br. związany był z agencją reklamową S4, gdzie jako multimedia account manager odpowiadał za dział interaktywny agencji. Do jego obowiązków należały m.in.: obsługa klientów agencji zainteresowanych działaniami w internecie, zarządzanie pracą 8-osobowego zespołu specjalistów od grafiki i programowania, pozyskiwanie nowych klientów i opracowywanie briefów napływających do agencji oraz tworzenie kompleksowych strategii obecności w internecie oraz ich  egzekucji (rola stratega i copywritera interaktywnego) dla takich klientów, jak: Real, Praktiker, Grupa Goodyear, Danone, Grupa Pracuj.pl, Diageo (marka J&B), Komandor, Parkridge Holdings (centra handlowe Focus Mall), Maspex czy Commercial Union Aviva.