Przetargi

Apsys wybiera agencję reklamową

Zwycięzca będzie odpowiadał za obsługę marketingową centrów w latach 2011-2012.

Apsys, zarządca centrów handlowych, na przełomie lipca i sierpnia rozpocznie przetarg na wybór agencji reklamowej. Do września konkurs ma zostać rozstrzygnięty. Wygrana agencja będzie prowadziła działania marketingowe dla spółki w latach 2011-2012.

Obecnie przygotowywane są briefy reklamowe. Agencje zainteresowane udziałem w przetargu mogą nadsyłać do końca czerwca swoje credentials. Na ich podstawie Apsys przygotuje listę agencji zaproszonych do udziału w przetargu, wśród nich mają się znaleźć firmy obecnie pracujące z Apsysem, czyli: Leszek Szwejkowski (7 centrów handlowych), E-Graphics (7 centrów handlowych) i Directors (1 centrum). Apsys nie współpracuje obecnie z domem mediowym, kupuje nośniki do kampanii we własnym zakresie.