Raiffeisen Bank Polska SA wprowadza nową nazwę ofert bankowości prywatnej dla zamożnych klientów. Będzie ona oferowana pod marką Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Nazwa nawiązuje do nazwiska XIX-wiecznego finansisty niemieckiego, założyciela Grupy Raiffeisen.
Z okazji rebrandingu marki private bankingu bank przygotował kampanię reklamową. Spot dla Raiffeisena ponownie wyreżyserował Jerzy Stuhr, a występuje w nim wraz ze swoim synem Maciejem.
30-sekundowy film “Cisza” nakręcono w największej części w pałacu w Nieborowie. Zdjęcia realizował Paweł Edelman, kostiumy przygotowała Magdalena Biedrzycka, zaś scenografię – Monika Sajko. Film emitowany będzie w: TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Polsacie, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacji, At Mediach, Discovery. Emisji towarzyszą reklamy prasowe oraz działania w internecie.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, za produkcję odpowiadało studio Odeon, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.