Kraj

O czym nie rozmawiają dżentelmeni? [wideo]

Jerzy i Maciej Stuhrowie ponownie występują w reklamie Raiffeisen Banku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlJi4E86N_V8%26hl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
Raiffeisen Bank Polska SA wprowadza nową nazwę ofert bankowości prywatnej dla zamożnych klientów. Będzie ona oferowana pod marką Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Nazwa nawiązuje do nazwiska XIX-wiecznego finansisty niemieckiego, założyciela Grupy Raiffeisen.

Z okazji rebrandingu marki private bankingu bank przygotował kampanię reklamową. Spot dla Raiffeisena ponownie wyreżyserował Jerzy Stuhr, a występuje w nim wraz ze swoim synem Maciejem.

30-sekundowy film “Cisza” nakręcono w największej części w pałacu w Nieborowie. Zdjęcia realizował Paweł Edelman, kostiumy przygotowała Magdalena Biedrzycka, zaś scenografię – Monika Sajko. Film emitowany będzie w: TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Polsacie, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacji, At Mediach, Discovery. Emisji towarzyszą reklamy prasowe oraz działania w internecie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, za produkcję odpowiadało studio Odeon, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.