Kraj

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Emocjonalne kompoty Paola
Hoop Polska rozpoczyna kampanię reklamową kompotów Paola, o których debiucie pisaliśmy w MMP24 z 13 maja br.

Pierwszy etap kampanii potrwa do 18 lipca br. Dzień później ruszy drugi etap kampanii – sponsoring prognozy pogody w TVP1, który zakończy się 15 sierpnia 2010 r.

– Tak jak w poprzedniej kampanii marki Paola budujemy emocjonalny wizerunek marki oparty na tradycji domowych przetworów – mówi Izabela Głodek, group brand manager w Hoop Polska. – Znowu twarzą marki jest Babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe. Mamy nadzieję, że dzięki temu wizerunkowi nasze kompoty zagoszczą na polskich stołach.

Spot będzie emitowany w: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Siedem, TVN Style, Polsat, Polsat Film, Polsat Cafe, oraz w niszowych stacjach, m.in.: Canal Plus, BBC, Ale Kino!, AXN, Zone, Hallmark i National Geographic. W drugim etapie kampanii Paola Kompot Domowy będzie sponsorował prognozę pogody w TVP1. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu.

Spot utrzymany jest w bajkowym klimacie, znanym już z poprzednich projektów komunikacyjnych. Klasyczną animację przygotowali twórcy ze studia filmowego w Bielsku-Białej – kolebce polskiego filmu animowanego.

Jednocześnie w sklepach większości sieci handlowych trwają degustacje Kompotów Domowych.

Kampania została przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.