Kraj

Hyundai rozbudza piłkarskie emocje

Importer promuje model w wersji nawiązującej do trwającego mundialu.


Hyundai rozbudza piłkarskie emocje
Butik kreatywny ChocolAd wraz z Instytutem Rozwoju Reklamy odpowiada za stworzenie kampanii reklamowej skierowanej na polski rynek promującej model Hyundai i30  w wersji specjalnej World Cup.

Hyundai, oficjalny parter FIFA oraz sponsor mistrzostw świata FIFA 2010, wprowadza na rynek edycję specjalną modelu Hyundai i30. Jeden z najpopularniejszych modeli trafi do salonów w wersji World Cup, wyposażony m.in. w: czujniki parkowania, klimatyzację, aktywne zagłówki oraz komputer pokładowy dostępne w standardowym pakiecie. Mistrzowska edycja Hyundaia i30 objęta jest 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów oraz 5-letnim bezpłatnym ubezpieczeniem assistance. Model i30 dostępny jest w promocyjnej ofercie cenowej oraz w kredycie 50/50.

Do zadań agencji należy stworzenie reklamy prasowej w oparciu o strategię globalną. Identyfikacja wizualna zakłada głęboką asocjację Hyundai i30 World Cup z wydarzeniem, jakim są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2010. Agencja odpowiada również za stworzenie ogólnopolskiego spotu radiowego, całości kreacji internetowych oraz adaptację strony WWW na potrzeby piłkarskiej kampanii. Działania obejmują również projekt materiałów POS eksponowanych w salonach dilerskich.

Realizacja kampanii dla Hyundai i30 World Cup jest kolejnym projektem realizowanym w toku pięcioletniej współpracy agencji z Hyundai Motor Poland.