Lowe GGK i Testardo Gram, współpracujące wcześniej z PKO BP, które od czerwca pracują dla tego klienta w zakresie ATL i BTL w trybie 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia (do końca sierpnia).
PKO BP po wielomiesięcznym przetargu wybrało agencję McCann Erickson jako wiodącą w obsłudze full service. Umowę zawarto na dwa lata. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego (patrz MMP24 z 12 kwietnia). Tomasz Marszałł, CMO PKO BP, nie wykluczał wówczas współpracy z innymi agencjami na zasadach projektowych. Piątkowe zaproszenia mówią o dwuletniej, kompleksowej współpracy, ale Marszałł twierdzi, iż status McCanna jako agencji wiodącej nie jest zagrożony.
Nie jest jasne, kiedy przetarg ma się zakończyć. – Jak najszybciej – powiedział Marszałł. Z naszych informacji wynika, że druga agencja dla PKO BP zostanie wybrana do końca sierpnia.