Kraj

Polska nominacja do Euro Effie

Legend Group w gronie najskuteczniejszych.

Przygotowana przez Legend Group kampania “Maggi Idea launch” znalazła się na liście 29 najskuteczniejszych kampanii reklamowych w Europie zrealizowanych w 2009 r.

Nominowana kampania “Maggi Idea launch” została przygotowana dla Nestle na rynki Litwy, Łotwy i Estonii. Pomimo ciężkiego kryzysu, jaki dotknął rynki bałtyckie, kampania spopularyzowała kategorię Recipe Mixes wśród konsumentów. Dzięki kampanii marka Maggi Idea w ciągu kilku miesięcy stała się niekwestionowanym liderem kategorii.

Nagrody Euro Effie są przyznawane za najskuteczniejsze kampanie reklamowe przeprowadzane na co najmniej dwóch rynkach europejskich. W jury konkursu zasiada 27 ekspertów z agencji reklamowych, reklamodawców, przedstawicieli domów mediowych oraz europejskich firm marketingowych i badawczych. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 15 września.

Kampania Legend Group jest jedyną nominowaną do Euro Effie z Polski.