Kraj

Małgorzata Socha w reklamach Rexony

Unilever Polska ruszył z kolejną odsłoną reklamy antyperspirantów Rexona.

Unilever Polska rozpoczął nową kampanię reklamową dezodorantów marki Rexona. To kolejna odsłona działań, jakie marketer prowadzi od kilku miesięcy. Tym razem Unilever w reklamie wykorzystuje aktorkę Małgorzatę Sochę, która wystąpiła w spocie. Film reklamowy został przygotowany przez węgierski oddział agencji Lowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.

Przypomnijmy, że w pierwszym etapie kampanii marketer chciał poprzez prowokacyjną kreację ze świnką zwrócić uwagę na problem przykrego zapachu potu u bliskich osób i związanego z tym dylematu “powiedzieć czy nie powiedzieć”. Nie udało nam się ustalić, jakie będą kolejne działania Unilevera dla tej marki. Nieznana też jest wartość budżetu przeznaczonego na tegoroczną kampanię Rexony.

Według MEMRB dezodoranty to największa kategoria kosmetyków pod względem wartości. Jej wartość w ub.r. wyniosła ponad 1 mld zł. Obecnie 58 proc. rynku należy do dezodorantów damskich, pozostałe zaś 42 proc. – do męskich.