Kraj

Oceanic uruchamia platformę komunikacji z mężczyznami

Meskiepasje.pl to nowy projekt internetowy firmy Oceanic wspierającej sprzedaż linii kosmetyków AA Men.

Firma kosmetyczna Oceanic uruchomiła nową platformę internetową Meskiepasje.pl. Autorem koncepcji platformy jest dział marketingu firmy. Przy realizacji tego projektu marketer współpracował z agencją Zjednoczenie.com.

Kontent platformy opiera się na założeniach strategii marki AA Men, która bazuje na temacie męskich pasji. Głównymi bohaterami są mężczyźni, którzy wyróżniają się różnego rodzaju zainteresowaniami. Są także ambasadorami poszczególnych linii kosmetyków. Dla linii 20+ jest to Victor Borsuk, mistrz Polski w kitesurfingu (na zdjęciu), dla 30+ Marcin Gienieczko, podróżnik, dla 40+ Sebastian Kawa, mistrz świata w szybownictwie, a dla 50+ Piotr Pustelnik, himalaista. Za pośrednictwem platformy, Facebooka i YouTube marketer chce stworzyć społeczność, która będzie dzieliła się swoimi pasjami. Dostępny będzie także sklep internetowy.

Przypomnijmy, że nowa linia AA Men pojawiła się w sprzedaży wiosną tego roku i jest to jedno z najważniejszych działań marketingowych spółki w tym roku. Według danych spółki (na podstawie MEMRB) w ub.r. cała kategoria męskiej pielęgnacji warta była 105 mln zł, a rok wcześniej – 86 mln zł. Udziały wartościowe marki w tej kategorii wynosiły ok. 9 proc. W czołówce graczy są L’Oreal i Nivea.