Zagranica

Procter & Gamble sfinalizował transakcję zakupu marki Clairol

Koncern Procter & Gamble sfinalizował zakup marki Clairol od firmy Bristol-Myers Squibb Co. Wartość transakcji oszacowano na 4,95 mld dol....

Koncern Procter & Gamble sfinalizował zakup marki Clairol od firmy Bristol-Myers Squibb Co. Wartość transakcji oszacowano na 4,95 mld dol. Plany marketingowe dotyczące wsparcia tego brandu zostaną przedstawione w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Budżet reklamowy Clairola pozostanie w rękach agencji reklamowych FCB, należącej do Interpublic Group of Cos. (farby do włosów), i Kaplan Thaler Group, wchodzącej w skład Bcom3 (kosmetyki do pielęgnacji włosów). Robert Matteucci, który w ostatnich miesiącach zajmował się przejmowaniem Clairola, zostanie wiceprezesem P&G ds. produktów profesjonalnych. Po okresie przejściowym zakłada się włączenie produktów Clairol w struktury ,beauty-care business” P&G.