Kraj

Nowa naczelna oraz nowa szefowa reklamy i marketingu "Sukcesu"

Miesięcznik "Sukces" wydawnictwa Inter-Media Sp. z o.o. ma nowe postacie na czołowych stanowiskach - redaktora naczelnego oraz szefa biura reklamy...

Miesięcznik “Sukces” wydawnictwa Inter-Media Sp. z o.o. ma nowe postacie na czołowych stanowiskach – redaktora naczelnego oraz szefa biura reklamy i marketingu. Nową redaktor naczelną miesięcznika została Ewa Zielniewicz-Kaczmarek. Zastąpiła Franciszka Rożka. Zielniewicz-Kaczmarek była poprzednio zastępcą redaktora naczelnego “Na żywo”. Wcześniej pracowała m.in. jako sekretarz redakcji “Vivy!”, zastępca redaktora naczelnego “Anteny”, naczelna tygodnika “Kobieta i Mężczyzna” (1991-1995). Szefem biura reklamy i marketingu “Sukcesu” została natomiast Karolina Musik. Poprzednio szefem biura reklamy “Sukcesu” była Urszula Gaweł. Do zadań Karoliny Musik będzie należało również opracowanie strategii sprzedaży i działań promocyjnych wydawnictwa. Karolina Musik od 1998 r. pracowała dla Film Publishing Poland Sp. z o.o., wydawcy miesięcznika “Cinema”. Początkowo była tam asystentką zarządu, następnie specjalistą ds. reklamy, a od ub.r. – dyrektorem reklamy. Ma 26 lat. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej. “Sukces” w II kwartale br. (ostatnim, dotychczas podsumowanym) miał według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy rozpowszechnianie płatne między 70,4 tys. a 80,8 tys. egzemplarzy. Wpływy reklamowe tytułu wg Expert Monitora od I do X br. wyniosły nieco ponad 2,3 mln zł brutto. Najsłabsze wyniki wg cenników były w lipcu i w sierpniu br. (145,5 tys. i 117,5 tys.), a najlepsze w maju i w styczniu br. (340 tys. i 333 tys. zł). (KP)