M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BFGoodrich wicemistrzem świata w marketingu bezpośrednim

Serwis Dzienny | 21 listopada 2001, 00:00

Association of Promotional Marketing Agencies ogłosiła wyniki konkursu Globe Awards. Tytuł wicemistrza świata w zakresie wykorzystania marketingu bezpośredniego otrzymał projekt...

Association of Promotional Marketing Agencies ogłosiła wyniki konkursu Globe Awards. Tytuł wicemistrza świata w zakresie wykorzystania marketingu bezpośredniego otrzymał projekt BFGoodrich FBI opracowany przez agencję OgilvyOne Warszawa na zlecenie Michelin Polska. Zwycięzcą konkursu została agencja Target Market (Izrael), która przygotowała projekt dla YES Satellite Services. Trzecie miejsce przypadło firmie Swordfish z Wielkiej Brytanii za projekt dla Channel 4. Lista finalistów w 17 kategoriach została wybrana spośród 1029 zgłoszeń z 24 krajów.

Promocja BFGoodrich FBI skierowana była do dealerów opon marki BFGoodrich. Akcja rozpoczęła się 15 grudnia 2000 r., a zakończyła 26 października br. Projekt był już nagradzany na tegorocznych krajowych konkursach marketingu bezpośredniego. (PM)