Kraj

"Wprost" reklamuje zmiany

Tygodnik rusza z pierwszą kampanią informującą o zmianach.

Platforma Mediowa “Point Group” rozpoczęła kampanię reklamową, w której mówi o wprowadzonych ostatnio zmianach w tygodniku “Wprost”. Jest to pierwsza kampania pokazująca magazyn pod kierunkiem nowego naczelnego Tomasza Lisa. Aktywności reklamowe zostały przygotowane i przeprowadzone we własnym zakresie przez wydawcę. Hasłem kampanii jest “Zmieniamy Wprost”.

Przypomnijmy, że magazyn wrócił niedawno do historycznego logotypu, na jego łamach pojawili się nowi felietoniści, m.in.: Piotr Najsztub, Magdalena Środa, Zbigniew Hołdys, Jan Wróbel, Grzegorz Markowski, Magdalena Gessler.

Spoty promujące “Wprost” pojawią się w wybranych stacjach radiowych, dziennikach, portalach i serwisie Bankier.pl. Kolejne odsłony kampanii zaplanowano na 12 i 19 lipca. Wartość budżetu działań nie jest znana.