M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Męski "Monkey" w wersji online debiutuje w Polsce

Joanna Dziwisińska | 30 czerwca 2010, 06:00

9Senses wydaje na licencji internetowy magazyn "Monkey" dla panów.

Firma E-Publishing uruchomiła w internecie polską wersję magazynu "Monkey" skierowanego do mężczyzn. Pismo wydawane jest na licencji Dennis Publishing. Wydawca chce już pierwszym numerem zyskać 100 tys. czytelników. Na razie tytuł nie ma redaktora naczelnego.

Pod adresem Monkeymagazine.pl jest dostępna bezpłatna wersja magazynu. Plan biznesowy projektu zakłada, że pismo ma utrzymywać się z reklam. Ich cennik nie jest znany. W pierwszym numerze pojawiła się m.in. reklama samochodów Porsche. Łącznie pismo ma 30 stron. W magazynie są m.in.: sesje kobiet, materiały o sporcie, gadżetach, recenzje premier filmowych, muzycznych i gier komputerowych. Pod względem tematycznym "Monkey" ma pozycjonować się podobnie jak "CKM" i "Playboy". Nowy tytuł adresowany jest do mężczyzn w wieku 25-39 lat z dużych i średnich miast.

Debiutowi magazynu towarzyszy kampania promocyjna realizowana w wybranych portalach i na nośnikach outdoorowych. Za promocję "Monkey" odpowiada grupa 9Senses, inwestor spółki E-Publishing.

Wydawca nie podaje szczegółów współpracy z Dennis Publishing, informuje natomiast, że prowadzi już rozmowy z kolejnymi firmami.

Przypomnijmy, że kilka lat temu na licencji Dennis Publishing ówczesne Hachette (obecnie Burda Media Polska) wydawało męski magazyn "Maxim". Tytuł zniknął z rynku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,