M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Portal Polskiego Radia w Ad-Vice

Beata Goczał | 30 czerwca 2010, 06:00

Polskie Radio rozpoczęło współpracę z siecią Ad-Vice.

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice nawiązała współpracę z Polskim Radiem w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.

Do portfolio sieci Ad-Vice dołączył portal Polskiego Radia – Polskieradio.pl. Należą do niego wszystkie programy Polskiego Radia dostępne w internecie. Witryna skupia obecnie ponad 510 tys. użytkowników (real users), którzy generują miesięcznie ponad 6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius).

Współpraca z Polskim Radiem dała reklamodawcom korzystającym z usług sieci Ad-Vice możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców – internauci odwiedzający strony Polskiego Radia to osoby powyżej 25. roku życia, mieszkańcy największych miast, w średnim wieku, dobrze wykształceni i o wysokim statusie społecznym.

Oferta reklamowa portalu Polskiego Radia oprócz tradycyjnych form reklamowych umożliwia przeprowadzanie akcji specjalnych takich jak przedświąteczne gry o prezenty lub sponsoring w serwisach, np. w eksperckim serwisie narciarskim. Reklamodawcy mają też możliwość sponsorowania wydarzeń i imprez plenerowych, których pomysłodawcą i patronem jest Polskie Radio.

Czytaj więcej na temat: , ,