M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wszystko będzie przebadane

Agata Małkowska-Szozda | 30 czerwca 2010, 06:00

GoldenSubmarine tworzy dział badań i analiz.

W agencji GoldenSubmarine utworzony został dział badań i analiz, do którego zadań należy przeprowadzanie szczegółowych analiz wszystkich działań i projektów realizowanych przez GoldenSubmarine dla klientów.

Obejmują one: monitoring prowadzonych kampanii, przygotowywanie raportów z ich przebiegu i opracowywanie nowych rozwiązań mających wpływ na efekty przyszłych działań marketingowych. Oznacza to, że zwieńczeniem pracy nad każdą zrealizowaną przez GoldenSubmarine kampanią będzie przygotowanie specjalnego raportu podsumowującego skuteczność zaproponowanych pomysłów, wykorzystanych mediów i form reklamowych, zastosowanych kreacji i wprowadzonych zmian w trakcie realizacji kampanii (wpływających na osiągnięcie lepszych efektów).

Nowy dział będzie także odpowiedzialny za przygotowywanie szczegółowych raportów podsumowujących działania interaktywne prowadzone przez poszczególne marki w ich branżach, a także za opracowywanie materiałów edukacyjnych na wewnętrzne potrzeby agencji. Za koordynację pracy działu odpowiedzialny jest Cezary Różański, który wcześniej pełnił funkcję senior new business managera.

Czytaj więcej na temat: ,