M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biedronka dla wszystkich

Tomasz Wygnański | 30 czerwca 2010, 06:00

Sponsorowanie polskiej reprezentacji piłkarskiej ma m.in. poszerzyć grupę docelową sieci.

Taką deklarację złożył zarząd firmy po podpisaniu umowy z PZPN. Związanie marki z piłką - sportem numer jeden w Polsce - ma przekonać do sieci także osoby, które do tej pory nie korzystały z oferty sklepów Biedronka.

Bliższych szczegółów umowy nie ujawniono. Ma ona obowiązywać do 2014 r., czyli do mistrzostw świata w Brazylii, z możliwością przedłużenia. Biedronka będzie mogła używać nazwy "oficjalny sponsor reprezentacji", a jej logo pojawi się na bannerach podczas meczów. Prawdopodobnie pojawi się także kampania reklamowa sieci związana ze sponsoringiem piłki.

Kwota umowy pozostaje tajemnicą, ale nieoficjalnie mówi się o ok. 2 mln zł rocznie.

Czytaj więcej na temat: