Kraj

Cisowianka w wielkim mieście

W nowej kampanii marketer odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w spotach wód argumentów przemawiających za piciem wody.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdYgwUpZ9V0o%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spółka Polskie Zdroje, dystrybutor wody mineralnej Cisowianka, rozpoczyna kampanię reklamową Cisowianki Perlage. O jej planach pisaliśmy w MMP24 z 28 czerwca br.

Jak twierdzi marketer, najnowsza kampania przełamuje powielane od lat przez wiele marek wód mineralnych schematy i odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w ich reklamach racjonalnych argumentów przemawiających za piciem wody na rzecz kampanii o charakterze wizerunkowym. Zamiast odwołań do natury spot prezentuje uroki wielkomiejskiego życia, w które ma się wpisywać w pełni lifestyle’owa Cisowianka Perlage.

Głównym celem kampanii nie jest informowanie o produkcie, lecz wytworzenie pozytywnych emocji wokół marki.

Najnowszy spot Cisowianki Perlage przedstawia młodych ludzi w mieście, pewnych siebie, nowoczesnych i europejskich. Ich życie toczy się w kafejkach i kawiarenkach, a swoją indywidualność podkreślają każdym gestem i detalem modnej garderoby. Główną bohaterką reklamy jest dziewczyna reprezentująca główne wizerunkowe atrybuty marki – piękno, smak i radość życia. Towarzyszy jej Cisowianka Perlage.

Kampania pod hasłem “Cisowianka Perlage – Lifestyle Water” potrwa do września br. Obejmować będzie telewizję, m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVP Sport, TVP Kultura, TVN Style, TVN24, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play oraz inne kanały tematyczne. Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dział marketingu Polskich Zdrojów.

Aktualne działania są kontynuacją kampanii reklamowej, której pierwsza odsłona ruszyła w grudniu ub.r. Wtedy to produkt zadebiutował na rynku. Pierwszą kreacją były spoty z udziałem Roberta Makłowicza (patrz MMP24 z 21 grudnia ub.r.).

Według danych Nielsena Cisowianka w swoim segmencie miała 7,5 proc. udziałów wartościowych w okresie maj 2009 – kwiecień 2010 r. Była pod tym względem trzecią marką wody na rynku, po Żywcu Zdrój i Nałęczowiance.