Kraj

Orange Kino Letnie po raz czwarty

Start projektu, start kampanii bez udziału agencji.

Orange Kino Letnie po raz czwarty

Kolejna edycja projektu Orange Kino Letnie ruszyła 1 lipca br. W ramach akcji turyści w Sopocie 
i Zakopanem przez dwa wakacyjne miesiące będą mieli możliwość uczestniczenia w plenerowym kinie.

Filmy wyświetlane będą 
na ekranach AirScreen o powierzchni projekcyjnej 12×6 m.

Wydarzenie jest aktywnie wspierane działaniami ATL-owymi, BTL-owymi 
i w mediach społecznościowych. Jej częścią są kampanie plakatowa (Trójmiasto i Zakopane) i outdoorowa (okręg trójmiejski, mazowiecki 
i małopolski) oraz kampania reklamowa w mediach patronackich (Radio Zet, Wirtualna Polska, “Gazeta Wyborcza”, TVN).

Działania promocyjne można zobaczyć w punktach informacji turystycznej 
w Sopocie i Zakopanem oraz 150 salonach sieci Empik na terenie całej Polski. Elementem kampanii są też niestandardowe formy promocji na terenie miast patronackich, m.in. obrandowane drewniane fotele kinowe czy flagi na latarniach miejskich. Kampania obejmuje też 1,2 tys. wybranych bankomatów sieci Euronet.

Orange Kino Letnie jest obecne w mediach społecznościowych. Projekt ma profile 
w serwisach: Facebook, Nasza Klasa, MySpace, YouTube i Grono. Działania w internecie obejmują ponadto współpracę z serwisami lokalnymi i ogólnopolskimi.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, 
a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio Zet, Planeta FM, Wirtualna Polska i “Gazeta Wyborcza”. Imprezę wspierają także sieć salonów Empik, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorzy to: Villeroy & Boch, Żywiec Zdrój 
i Samsung.

Kampanią reklamową marka Orange zajęła się wspólnie z Outdoor Cinema. Wszystkie projekty były konsultowane i omawiane przez obie strony, z wyłączeniem agencji reklamowej.

Przy projekcie nie współpracowano też z żadnym domem mediowym – ze wszystkimi patronami medialnymi organizatorzy wydarzenia kontaktowali się na własną rękę i wspólnie
wypracowali strategię.