W kinach Cinema City w całej Polsce na zlecenie Unilever/Algida realizowany jest specjalny projekt ambientowy dla lodów Magnum Gold.
Odwiedzający kino widzowie zamiast przez drzwi wejściowe wchodzą do sal kinowych przez wizualizację drzwi do sejfu, a po ich przekroczeniu czujnik ruchu włącza światło i nieoczekiwanie pojawia się złoty zarys loda Magnum Gold. Za organizację akcji odpowiadają agencja Orangeblue oraz dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
Dodatkowo w ramach projektu przygotowano ekspozycję plakatów kinowych oraz nadruki na rewersach biletów. Pomysł kreatywny akcji nawiązuje do spotu z multimedialnej kampanii Magnum, w którym sławny aktor Benicio Del Toro wraz z partnerką włamuje się do banku, gdzie zamiast złota znajdują się Magnum Gold.
– Celem akcji jest zintensyfikowanie percepcji kampanii poprzez stworzenie zaskakującej formy w przestrzeni kinowej, dzięki której wszyscy widzowie stają się na chwilę bohaterami spotu z Benicio Del Toro – mówi Fabian Wolski, client service director odpowiedzialny w NAM za obsługę Unilever/Algida.