Kraj

Jabłka czują miętę

Agros Nova reklamuje nowy wariant soków Fortuna.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCgINrvzbAKs%22%7D
Od początku lipca trwa kampania reklamowa poświęcona nowej linii soków Fortuna Smaki Letnie (Agros Nova), której głównym bohaterem jest wariant smakowy Fortuna jabłko-mięta.

Agencja Red8 przygotowała reklamę telewizyjną, która podkreśla główny atut nowej Fortuny o smaku jabłkowo-miętowym, czyli fakt, że jest to pierwszy na rynku – wedle deklaracji producenta – taki wariant smakowy bez dodatku białego cukru. 30-sekundowy spot, w którym występują animowane owoce, emitowany jest w Polsacie, TVN, TVN Siedem, TVP info, w kanałach tematycznych At Mediów oraz w Discovery.

Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa.