Kraj

"Viva!" i jej nowe wcielenie

Dwutygodnik people chce dzięki kampanii reklamowej pokazać czytelnikom swoje nowe oblicze. Stawia m.in. na duże zdjęcia w sekcji towarzyskiej i dobre reportaże. Promowane będą trzy kolejne numery.

Edipresse Polska rusza dziś z kampanią reklamową relaunchowanego dwutygodnika “Viva!”. O planowanych zmianach w tytule informowaliśmy już w MMP24 z 12 maja br.

Kampania ma na celu pokazanie zmian, jakie wydawca wprowadził w tytule. Dotyczą one głównie sekcji towarzyskiej, gdzie pojawi się więcej materiałów z dużymi zdjęciami, oraz sekcji ekstra, gdzie magazyn chce publikować najlepsze reportaże. Według wydawcy oprócz najpopularniejszych gwiazd w “Vivie!” będą pokazywani bohaterowie, którzy mają coś ważnego do powiedzenia, ponieważ pismo kierowane jest do czytelników aspirujących. Nie rezygnuje także ze swojego dotychczasowego pozycjonowania jako magazynu people z najwyższej półki.

Najbliższe wydanie “Vivy!” ukaże się w zwiększonym, ponad 0,5-mln nakładzie i cenie promocyjnej, której wydawca wczoraj nie podał. Kreację do kampanii reklamowej przygotował duet Raczkiewicz i Fedisz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Działania reklamowe obejmą: telewizję, kino, radio i internet. Wartość budżetu brutto kampanii wyniesie ponad 5 mln zł.

Od najbliższego wydania “Viva!” rusza także z nową złotą kolekcją filmów na DVD, w której ukażą się m.in.: “Droga do szczęścia”, “Bliżej”, “Vanilla Sky” oraz “Cena odwagi”.

Z danych ZKDP za I kwartał br. wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Vivy!” wyniosła niemal 170 tys. egz., a rok wcześniej – 204,6 tys. egz. W tym roku według wydawcy było mniej promocyjnych wydań niż w analogicznym okresie 2009 r.