Kraj

Perspektywy z ofertą do wielu etapów edukacji

Wydawca nie chce koncentrować się tylko na maturzystach, sięga także po gimnazjalistów i absolwentów. Sebastian Szczęsny dołączył do działu marketingu.

Perspektywy Press wydające m.in. magazyn “Perspektywy” dla przyszłych studentów chcą rozszerzyć swoją ofertę, tak aby była dopasowana do wieloetapowego systemu kształcenia w Polsce. Według strategii spółki nowe informatory edukacyjne, salony edukacyjne i serwis internetowy mają w ciągu najbliższych lat stanowić core business wydawnictwa. Firma chce także zwiększyć zaangażowanie reklamowe firm spoza branży edukacyjnej. Obecnie prowadzi negocjacje z marketerami z branży FMCG.

Do tej pory wydawca koncentrował się na ofercie dla maturzystów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Teraz chce być obecny także wśród gimnazjalistów oraz studentów i absolwentów uczelni wyższych.

We wrześniu br. ukaże się “Informator dla maturzystów 2011” w nowej formule. W tym czasie odbędzie się także tzw. Salon Maturzystów “Perspektywy” 2010, który obejmie 18 polskich miast. “Informator dla maturzystów” ukaże się w dzielonym nakładzie: 40 tys. bezpłatnych egzemplarzy trafi do maturzystów i nauczycieli podczas wrześniowych salonów, a 20 tys. będzie dostępnych w sprzedaży w sieciach: Empik, Relay, Inmedio, Ruch, i księgarniach. Według danych wydawnictwa wrześniowy Salon Maturzystów odwiedza co roku ponad 200 tys. osób.

Wraz z realizacją nowej strategii do działu marketingu dołączył Sebastian Szczęsny, obejmując nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora marketingu. Ostatnio współpracował z Q&A Consulting jako PR consultant. Wcześniej był związany z takimi firmami, jak: Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Grupa Swarzędz.