Kraj

Pierwsze Big Pressy już sprzedane

Branża handlowa już skorzystała z pakietów reklamowych obejmujących tytuły prasy regionalnej i "Polski".

Po kilkunastu dniach od wprowadzenia do sprzedaży pakietu Big Press (21 czerwca br.) z tego rozwiązania skorzystało już kilku marketerów z kategorii sprzedaży, czyli sieci handlowych, sieci sklepów czy aptek. Przypomnijmy, że Big Press to wspólna oferta reklamowa takich wydawców, jak: Media Regionalne, Polskapresse, Edytor, Express Media.

Przedstawiciele wydawców nie podają nazw klientów. Jak mówi Agnieszka Szczerbakow, zastępca dyrektora biura reklamy Mediów Regionalnych, największym zainteresowaniem cieszą się pełne kolumny w wydaniu zwykłym – i takie zostały sprzedane, oraz junior page w wydaniu zwykłym i magazynowym. – Mamy kolejne rezerwacje dla klientów z branż finansowej i motoryzacyjnej – dodaje.

W skład Big Pressu wchodzi 20 tytułów. Pakiet sprzedawany jest przez biura reklamy Mediów Regionalnych i Polskapresse w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony. Cena reklamy full page w zwykłym wydaniu wynosi 64 tys. zł, a w wydaniu magazynowym – 128 tys. zł. Junior page w wydaniu codziennym będzie kosztował 45 tys. zł, a w magazynowym – 90 tys. zł.

Wciąż nie wiadomo, jakie będą losy współpracy między Mediami Regionalnymi a Agorą w ramach np. pakietu Gigant.