Kraj

Ekspertki Streetcomu testują zawieszki SC Johnson

Zawieszki Duck Fresh Discs promowane poprzez marketing szeptany.

Firma SC Johnson wspiera Duck Fresh Discs – urządzenia do toalet zawierające składniki czyszczące i nadające zapach. W przeciwieństwie do tradycyjnych zawieszek ich aplikacja nie wymaga dotykania muszli bądź znajdujących się w niej koszyczków.

SC Johnson we współpracy ze Streetcomem promuje swój produkt z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Zaprosił 3 tys. kobiet w wieku 25-49 lat z dużych i średnich miast, które interesują się tematem detergentów i środków czystości. Mają one okazję przetestować produkt i wyrazić swoją opinię na jego temat. Każda konsumentka otrzymała paczkę ambasadorki zawierającą produkt dla siebie i koleżanki oraz materiały informacyjne na temat Duck Fresh Discs. Marketer liczy, że dzięki możliwości bezpłatnego wypróbowania konsumentki przekonają się do produktu i zarekomendują nowoczesne zawieszki znajomym.