Kraj

Nowa stara kampania Żywca Zdrój

Woda w poręcznej butelce reklamowana w TV i na outdoorze.

Żywiec Zdrój SA rusza z kolejną odsłoną kampanii wody Żywiec Zdrój. Działania koncentrują się na komunikacie, jak ważne jest latem picie odpowiedniej ilości wody. Kampania informuje też o dostępności produktu w poręcznej butelce, z praktycznym otwarciem wielokrotnego użytku, o pojemności 0,7 l.

W ramach tych działań przygotowano 30-sek. spot do emisji w TV (do wersji emitowanej w poprzedniej odsłonie dodano tag informujący o nowej sportowej butelce), a także outdoor – na trzech różnych nośnikach: dwóch formatach tablic oraz citylightach. Kampania ruszyła w lipcu.

Jest to kolejny etap kampanii pod hasłem “Dbam o siebie, piję wodę” przygotowanej przez agencję Young & Rubicam dla marki Żywiec Zdrój; pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w ubiegłym roku. Ostatnio od strony mediowej Żywiec Zdrój obsługiwany był przez MediaCom Warszawa.