M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G bardziej cyfrowy

Tomasz Wygnański | 9 lipca 2010, 06:00

Koncern chce zmienić kanał i treść komunikacji z konsumentami.

Procter & Gamble zamierza komunikować się z miliardem konsumentów za pomocą mediów cyfrowych. Deklarację taką złożył Marc Pritchard, global marketing officer koncernu. Stwierdził on, że w związku ze zmianami w konsumpcji mediów firma musi odejść od sprawdzonych w przeszłości metod komunikacji marketingowej i spróbować czegoś nowego.

Nie jest to jednak jedynie problem zmiany kanałów. W związku ze specyfiką cyfrowego świata komunikacja musi być wypełniona nową treścią, bo nie da się w internecie pokazywać jedynie ładnych obrazków. Do tego według Pritcharda konsumenci chcą mieć świadomość, że ich marka jest składnikiem czegoś większego, a nie tylko produktem codziennego użytku.

Przykładem akcji P&G zrealizowanej według nowych założeń był projekt "Women Against Lazy Stubble" dla Gillette w Indiach. Chodziło o przekonanie mężczyzn przez kobiety o tym, że zarost nie jest sexy. Akcja przyniosła świetne rezultaty sprzedażowe.

(na podst. "WARC")

 

Czytaj więcej na temat: , ,