M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama na Mount Blanc

Agata Małkowska-Szozda | 9 lipca 2010, 06:00

Firma, która zostanie sponsorem wyprawy, ma pewność, że jej logo "zajdzie najwyżej".

Rusza projekt pt. "Twoja reklama na szczycie Europy" będący pomysłem reklamowo-marketingowo-sponsorskim. Polega on na wniesieniu na najwyższy szczyt Europy – Mount Blanc, na wysokość 4810 m n.p.m. banneru z logo firmy i podpisem: "Firma xxx na dachu Europy" bądź jakimkolwiek innym hasłem reklamowym. Koszt takiej reklamy, a zarazem ambient marketingu i sponsoringu w jednym, to 9 tys. zł netto.

Firma dostaje w zamian: reklamę na dachu Europy, czyli najwyższym szczycie na Starym Kontynencie, sesję zdjęciową z rozłożenia bannera na szczycie oraz sesję z całej wyprawy, film reklamowy w jakości HD z wejścia na szczyt i z pobytu na nim (do umieszczenia w kanale YouTube i Facebooku), miano głównego sponsora wyprawy wysokogórskiej oraz opcjonalnie patronat medialny stacji telewizyjnych i radia.

Na szczyt będzie wchodził alpinista, podróżnik, speleolog, a zarazem dyrektor kreatywny agencji reklamowej AdDimension Group Krzysztof Komorowski. Realizacja projektu jest przewidziana na wrzesień tego roku.

Czytaj więcej na temat: , , ,