Zagranica

Brytyjskie stacje komercyjne zareklamują się marketerom

Kampania telewizyjna będzie zachęcać do reklamowania się w telewizji.

Thinkbox, w którym łączą siły brytyjscy komercyjni nadawcy telewizyjni, szykuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ma w niej przypomnieć o efektywności i mocy rażenia reklamy telewizyjnej.

Nad kreacją spotu pracuje The Red Brick Road, a telewizję zaplanuje MediaCom. Reklamy pojawią się na antenach stacji, które należą do udziałowców Thinkbox, czyli: Channel 4, Five, GMTV, ITV, Sky Media i Turner Media Innovations.

Będzie to druga wspólna kampania organizowana przez nadawców w ramach Thinkbox. Pierwsza ruszyła wiosną 2009 r. Wykorzystywany w niej spot obsypany został branżowymi nagrodami. W reklamie pokazano pacjenta podczas sesji hipnoterapeutycznej – mówi on do psychologa cytatami ze spotów telewizyjnych.

(na podst. “BrandRepublic”)