Kraj

Kinowe seanse bez endu

36,6 oferuje swoim użytkownikom filmowe pakiety na lato.

Polkomtel w ramach wsparcia marki 36,6 prowadzi wakacyjną akcję pod hasłem “Multikino Bezendu z 36,6”. Oferuje w niej możliwość nabycia karnetu ważnego w każdym multipleksie kinowym w Polsce w sieci należącej do ITI. Wystarczy nabyć w Multikinie imienną kartę (w cenie 36,6 zł) i codziennie oglądać wybrany film za darmo. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Aby móc uczestniczyć w akcji, trzeba być aktywnym użytkownikiem 36,6 albo nim zostać. Karnet kupiony w Multikinie aktywuje się, wysyłając SMS-y. Za każdym razem, kiedy klient chce dostać darmowy bilet (jeden dziennie), musi wysłać SMS-a o treści “BEZENDU”, po czym okazać w kasie kod zwrotny, karnet i dokument potwierdzający tożsamość.

Kampania promująca tę letnią akcję marki obejmuje sieć kin (spot na ekranie, plazmy, plakaty, ulotki, wobblery, humanizatory) oraz prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Metro” i dodatek piątkowy do “GW” – “Co Jest Grane”). Za kreację reklam odpowiada agencja 303, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.