Zagranica

Adidas z wirusem po mundialu [WIDEO]

Marketer wspiera sprzedaż butów piłkarskich Adizero F50 jako tych, które zadecydowały o wynikach najważniejszych meczów zakończonego mundialu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnzjmu_-LZlU%22%7D
Film wirusowy przygotowała agencja reklamowa 180 Amsterdam. Spot nosi tytuł “The Goal Counter”. Wykorzystuje hasło “The Lightest, The Fastest, The Deadliest”.

Główny konkurent Adidasa, firma Nike, przypomina, że najwięcej goli podczas mundialu strzelili piłkarze, którzy grali w butach tej właśnie firmy, chyba że weźmie się również pod uwagę dwie bramki samobójcze strzelone przez graczy grających w obuwiu Adidasa. Wówczas klasyfikacja wyglądałaby następująco: Adidas – 63 bramki, Nike – 62 bramki, Puma – 9 bramek, inni producenci – 11 bramek (w sumie podczas zawodów w RPA strzelono 145 goli).

Rzecznik Nike podkreśla także, że aż ośmiu Hiszpanów grających w finale przeciwko Holandii grało w butach Nike, w tym strzelec jedynego gola Anders Iniesta (grał w butach Nike CTR360 Elite Series).

(na podst. “BrandRepublic”)