M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Burberry zwiększa sprzedaż

Jacek Piątkowski | 15 lipca 2010, 06:00

Sprzedaż luksusowych produktów firmy zwiększyła się w II kwartale br. o 27 proc.

Wzrost sprzedaży o 27 proc. oznacza dla Burberry przychody rzędu 274 mln euro. Zwiększyła się przede wszystkim sprzedaż akcesoriów i odzieży.

Dobry wynik finansowy firma zawdzięcza m.in. rozwojowi sieci sprzedaży. Dwa nowe sklepy zostały otwarte w Indiach, kolejne powstały w Tokio i Brazylii. Liczba sklepów została zmniejszona jedynie w Hiszpanii.

Stacey Cartwright, chief financial officer w Burberry, uważa, że firma zadbała przede wszystkim o dyscyplinę finansową oraz samą markę, która jest bardzo dobrze postrzegana przez konsumentów.

(na podstawie "Financial Times")

 

Czytaj więcej na temat: ,