Agencja reklamowa JWT poinformowała o powołaniu Mariusza Pitury na stanowisko dyrektora kreatywnego polskiego oddziału sieci. Mariusz Pitura przechodzi z agencji TBWA, gdzie pełnił funkcję deputy creative directora. Wcześniej pracował m.in. dla: DDB, McCann Erickson i Scholz & Friends.
Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, w tym m.in. ośmiu przyznanych przez KTR. Mariusz Pitura jest absolwentem dziennikarstwa i scenariopisarstwa.
– Mariusz Pitura wniesie nową jakość do polskiego oddziału naszej agencji. Jestem przekonany, że wraz z Andrzejem Zawadzkim, managing directorem agencji, stworzą doskonały zespół, który wiele osiągnie. W tym roku nasza agencja zdobyła rekordową liczbę nagród Cannes Lions – 42 statuetki. Wierzę, że w najbliższym czasie do grona nagradzanych powróci również polski oddział JWT – mówi Tony Taylor, dyrektor generalny JWT w regionie CEE.
Do obecnych klientów JWT należą m.in.: Nokia, HSBC, IKEA, Polkomtel, Kraft, Unilever, Mazda i Bayer.
Wakat na stanowisku szefa kreacji w JWT był od połowy ub.r., kiedy z agencją rozstał się Maciej Malewicz.