Kraj

Carlsberg inwestuje w witryny marek

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.

Agencja interaktywna Byss.pl przygotowała nowe odsłony stron WWW dla marek piwnych z portfolio Carlsberg Polska. Oprócz prac przy witrynach internetowych współpraca zakłada również aktywności w segmencie social media, ze szczególnym wskazaniem na portal społecznościowy Facebook, gdzie agencja prowadzi profile Carlsberg oraz Okocim. Są to kolejne realizacje Byss.pl dla renomowanego duńskiego koncernu.

Pierwsza zmiana witryny dotyczy marki Karmi. Nowa strona utrzymana jest w ciepłej, eleganckiej i bardzo kobiecej stylistyce. Przejrzystość strony oraz atrakcyjne animacje pozwalają w łatwy i szybki sposób uzyskać niezbędne informacje o wszystkich czterech wariantach smakowych piwa Karmi. Dodatkowo każdy odwiedzający nową witrynę może uzyskać informację o wszystkich akcjach i inicjatywach organizowanych przez markę Karmi.

W przypadku marki Kasztelan agencja stworzyła dwie oddzielne wersje witryny – ogólnopolską i regionalną. Różnią się one zarówno wyglądem graficznym, jak i przygotowanymi zakładkami. Na stronach można znaleźć informacje m.in. na temat historii browaru, wyróżnień czy konkretnych wariantów piwa. Serwis został przygotowany w związku z wprowadzeniem na rynek ogólnopolski wariantu Kasztelan Niepasteryzowane.

– Jeszcze w tym roku planujemy wykonanie dla Carlsberg Polska kolejnych projektów – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny Byss.pl.