Kraj

Telefonia Dialog na nagrody przeznaczyła 160 tys. zł

Operator kusi obecnych i potencjalnych klientów możliwością wygrania samochodów marki Fiat 500, netbooków i aparatów fotograficznych.

Telefonia Dialog na nagrody przeznaczyła 160 tys. zł
Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog przygotował dla swoich abonentów (obecnych i przyszłych) letni konkurs fotograficzny “Lato z Dialogiem”, w którym nagrodami są samochody osobowe Fiat 500 oraz netbooki i aparaty cyfrowe.

Uczestnicy konkursu mogą nadsyłać swoje zdjęcia (poprzez stronę konkursową), z których komisja konkursowa wybierze najlepsze i najciekawsze. Konkurs podzielono na trzy edycje: od 15 lipca do 14 sierpnia br., od 15 sierpnia do 14 września br. i od 15 września do 15 października br.

Każdego miesiąca komisja wybierze uczestnika, którego praca otrzyma kolejno tytuł: Zdjęcia Lipca, Zdjęcia Sierpnia i Zdjęcia Września. Autor zwycięskiej fotografii odbierze nagrodę główną – granatowego Fiata 500 (o wartości 39,7 tys. zł). W każdej z miesięcznych edycji jury konkursu przyzna również nagrody – wyróżnienia w postaci 30 netbooków Fujitsu Siemens Amilo Pro V3515 (po 900 zł), 18 cyfrowych aparatów fotograficznych Fuji (9 szt. Z700 po 698 zł i 9 szt. AX200 po 249 zł), 30 voucherów na fotoksiążki po 146,40 zł oraz 100 bonów rabatowych (20 proc.) na fotoksiążki.

Łączna pula nagród w konkursie wynosi niemal 160 tys. zł.

Uruchomieniu konkursu towarzyszy wsparcie marketingowe. Głównymi kanałami komunikacji będą: kampania telewizyjna, kampania internetowa, materiały BTL, informacje w salonach sprzedaży oraz mailing do abonentów operatora.

Kreację przygotowała wrocławska agencja ACztery, przygotowaniem reklam internetowych zajęła się agencja MindChili (również z Wrocławia). Media zaplanowały i zakupiły domy mediowe MPG (ATL) i Media Contacts (internet).