Kraj

"Wyborcza" ruszyła z kampanią w 3D [WIDEO]

Film reklamowy pt. "Gazeciarz" stanowi kontynuację kampanii "Gazety Wyborczej" jako marki multimedialnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhQDCMWatRSM%22%7D
W polskich stacjach telewizyjnych rozpoczyna się emisja nowego spotu “Gazety Wyborczej“. Film reklamowy pt. “Gazeciarz” od początku do końca został stworzony w technice 3D.

Spoty stanowią kontynuację wizerunkowej kampanii, która rozpoczęła się 1 lipca br. na outdoorze. Kampania ma za zadanie przedstawić “Gazetę” jako multimedialną markę obecną w wydaniu papierowym w postaci serwisów internetowego i mobilnego.

Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP1, Polsat i kanały tematyczne wchodzące w skład pakietu At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, YouTube.pl i Onet.pl). Telewizyjna odsłona kampanii zakończy się 1 września br., jednak tego samego dnia wystartuje część kinowa.

Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiada agencja JiS Advertising, media zaplanował Starlink. Autorem animacji jest firma Lightcraft.