W polskich stacjach telewizyjnych rozpoczyna się emisja nowego spotu “Gazety Wyborczej“. Film reklamowy pt. “Gazeciarz” od początku do końca został stworzony w technice 3D.
Spoty stanowią kontynuację wizerunkowej kampanii, która rozpoczęła się 1 lipca br. na outdoorze. Kampania ma za zadanie przedstawić “Gazetę” jako multimedialną markę obecną w wydaniu papierowym w postaci serwisów internetowego i mobilnego.
Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP1, Polsat i kanały tematyczne wchodzące w skład pakietu At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, YouTube.pl i Onet.pl). Telewizyjna odsłona kampanii zakończy się 1 września br., jednak tego samego dnia wystartuje część kinowa.
Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiada agencja JiS Advertising, media zaplanował Starlink. Autorem animacji jest firma Lightcraft.