Kraj

CMO of the Year z Koterskim, ale bez Playa

Roman Jędrkowiak zajmie się stroną marketingową projektu nowego filmu Marka Koterskiego.

Roman Jędrkowiak, były szef marketingu ING Banku Śląskiego, który od ub.r. zajął się samodzielnie doradztwem marketingowym pod szyldem CMO of the Year, będzie odpowiedzialny za całość przygotowań i aktywności marketingowych związanych z produkcją, a następnie premierą nowego filmu w reżyserii Marka Koterskiego pt. “Baby są jakieś inne”.

Zdjęcia będą kręcone we wrześniu i w październiku br. w Łodzi i okolicach Warszawy. W rolach głównych zobaczymy: Adama Woronowicza, Roberta Więckiewicza i Małgorzatę Bogdańską. Film powstaje w Studiu Filmowym “Kadr”. Planowany budżet wynosi 4,6 mln zł, a film otrzymał 2,5 mln zł dotacji od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (źródło: Stopklatka).

Jędrkowiak zakończył natomiast współpracę z P4, operatorem sieci Play. Jak mówi, był to kontrakt o charakterze zadaniowym, który został zakończony.