Kraj

Play promuje rozmowy bez limitu [WIDEO]

Brain przygotował dla sieci komórkowej Play (P4) nowe reklamy.

Agencja reklamowa Brain przygotowała dla sieci komórkowej Play (P4) nowe reklamy promujące ofertę rozmów bez limitu w ramach sieci (w ofercie abonamentowej usługa nazywa się LongPlay, a w pre-paid – Stan darmowy).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D13449686%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D0%26color%3D%26fullscreen%3D1%22%7D
Kreację nowych reklam przygotowała Playowi agencja reklamowa Brain, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Niedawno spółka P4 pochwaliła się, że przekroczyła liczbę 4 mln klientów. Na koniec ub.r. Play miał ich 3,44 mln, zaś plan zakłada min. 4,5 mln na koniec tego roku. W całym bieżącym roku firma chce uzyskać 2 mld zł przychodów (w ub.r. miała 1,34 mld zł).

Ok. 60 proc. klientów Playa (czyli ok. 2,4 mln) to użytkownicy telefonów na kartę (pre-paid), zaś z abonamentów korzysta ok. 1,6 mln.