Agencja reklamowa Brain przygotowała dla sieci komórkowej Play (P4) nowe reklamy promujące ofertę rozmów bez limitu w ramach sieci (w ofercie abonamentowej usługa nazywa się LongPlay, a w pre-paid – Stan darmowy).
Kreację nowych reklam przygotowała Playowi agencja reklamowa Brain, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Niedawno spółka P4 pochwaliła się, że przekroczyła liczbę 4 mln klientów. Na koniec ub.r. Play miał ich 3,44 mln, zaś plan zakłada min. 4,5 mln na koniec tego roku. W całym bieżącym roku firma chce uzyskać 2 mld zł przychodów (w ub.r. miała 1,34 mld zł).
Ok. 60 proc. klientów Playa (czyli ok. 2,4 mln) to użytkownicy telefonów na kartę (pre-paid), zaś z abonamentów korzysta ok. 1,6 mln.