Zagranica

Pepsi wraca do konceptu "Cola wars" [WIDEO]

Koncern debiutuje z nowym spotem, który nawiązuje do legendarnej reklamy z 1995 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEMo6o0BtFG8%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
W spocie ponownie wystąpili kierowcy ciężarówek reprezentujący Pepsi i Coca-Colę, którzy spotykają się w przydrożnym barze. Dobry początek znajomości przerywa kłótnia, w chwili gdy kierowca Pepsi nagrał film za pomocą telefonu komórkowego, upamiętniający moment kiedy jego kolega z Coca-Coli, pije konkurencyjny napój.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEX0fmBHiZy4%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Spot z 1995 r. przygotowała agencja reklamowa BBDO, natomiast współczesną wersję TBWA/Chiat/Day. Obie reklamy wyreżyserował ten sam reżyser Joe Pytka.