Przetargi

Cztery agencje walczą o Lecha

BBDO, Grey, McCann Erickson i Brasil w przetargu Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska, producent m.in. piwa Lech, który zakończył po trzech latach współpracę z agencją Grandes Kochonos (patrz MMP24 z 19 lipca br.), prowadzi przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do wyboru nowej agencji do obsługi tej marki. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej poinformowali, że w przetargu biorą udział cztery agencje, jednak ich nazw nie ujawniają.

Z naszych informacji wynika, że w przetargu startują: BBDO, Grey, McCann Erickson i Brasil.

Agencje mają za sobą briefingi u klienta, a prezentacje mają się zakończyć 10 sierpnia br. Agencja prawdopodobnie ma być wybrana na początku września br.

Kompania Piwowarska finalizuje też przetarg na obsługę marki Żubr oraz prowadzi przegląd związany z obsługą marki Redd’s.

(współpraca MB)