Zagranica

Stella Artois z francuskim wdziękiem [WIDEO]

Nowy spot dla piwa z portfolio InBev przygotowała agencja reklamowa Mother z Londynu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQgiKZLbYrGY%22%7D
Film reklamowy pod tytułem “Radio – Preparation” promuje piwo Stella Artois o zawartości 5 proc. alkoholu. Przedstawia kobietę przygotowującą się do wyjścia wieczorem, której czynności porównywane są z tymi, jakie towarzyszą nalewaniu piwa do szklanki.

W kampanii reklamowej wykorzystywane jest hasło “She is a thing of Beauty”.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

(na podstawie “BrandRepublic”)