Przetargi

PGE chce zakończyć przetarg w sierpniu br.

Przetarg na trzyletnią obsługę potrwa jeszcze ponad miesiąc.

Polska Grupa Energetyczna (PGE), która prowadzi kompleksowy, strategiczno-kreatywny przetarg reklamowy (patrz MMP24 z 14 lipca br.), planuje zakończenie procedur do końca sierpnia br.

– Jednak z uwagi na prośby niektórych agencji dopuszczamy możliwość zmiany – mówi Sylwia Filimon, koordynator ds. public relations PGE. Dodaje, iż przepisy dotyczące procedur wewnętrznych uniemożliwiają podanie informacji o liczbie oraz poszczególnych nazwach agencji, które przystąpiły do przetargu.

Zwycięska agencja ma pracować dla PGE przez kolejne trzy lata.

Ostatnio dla PGE pracowała agencja Tequila/Polska, która zdobyła ten budżet w przetargu (patrz MMP24 z 29 lipca 2009 r.).