Kraj

Art FM stworzy kreację na potrzeby wiosennej kampanii wortalu ftv.pl

Wortal ftv.pl związany z telewizją Fashion TV przeprowadzi wiosną 2002 r. kampanię reklamową, której kreacją zajmie się agencja reklamowa Art...

Wortal ftv.pl związany z telewizją Fashion TV przeprowadzi wiosną 2002 r. kampanię reklamową, której kreacją zajmie się agencja reklamowa Art FM. “Kreacja ma być bardzo niestandardowa i pod tym kątem wybieraliśmy agencję” – mówi Roma Mirek, dyrektor zarządzający projektem ftv.pl. Mirek nie podaje wysokości budżetu kampanii. Grupą docelową będą tutaj kobiety i mężczyźni w wieku 18-35 lat, mieszkający w dużych miastach. Ponadto są to osoby wykształcone i dobrze zarabiające. Kampania będzie miała miejsce w Internecie (na dwóch dużych wortalach lub na witrynach skierowanych do podobnej co ftv.pl grupy docelowej), w radiu (najprawdopodobniej w Radiu Zet) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Mirek mówi, że kampania miała rozpocząć się w październiku br., ale w związku z wydarzeniami nowojorskimi została przesunięta. Podstawowym celem kampanii będzie poszerzenie znajomości adresu, a celem dodatkowym zwiększenie jego oglądalności. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się firma CR Media będąca także właścicielem wortalu. Do tej pory wortal nie był reklamowany. Powstał on na przełomie 2000 i 2001 r. i jest prowadzony na licencji francuskiej stacji Fashion TV. Wortal stworzony przez agencję Interactive Marketing Partner ma charakter lifestyle’owy i tematycznie dotyczy tego, czym otaczają się ludzie bogatsi, ale i aspirujący do życia na jeszcze lepszym poziomie, czyli moda, samochody, nowinki techniczne czy czas wolny. (PU)