Kraj

Miękka puszka Heinekena

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym marka wprowadza innowacyjne opakowanie.

Nowa puszka Heinekena jest “wrażliwa na dotyk” i pod palcami przypomina skórkę pomarańczy. Efekt uzyskano dzięki specjalnej technice nadruku na metalu. Pod względem szaty graficznej puszka pozostaje prawie niezmieniona. Wprowadzenie tego opakowania ma podkreślić pozycjonowanie premium marki Heineken. Puszkę wyprodukowała firma Ball Packaging Europe.

Już wcześniej brand zaskakiwał konsumentów nietypowymi opakowaniami – butelką z przezroczystą etykietą, butelką szampańską 0,7 l i pięciolitrową beczką draft, z której po otwarciu nie ucieka gaz. Tłoczoną puszkę ma od kilku lat inny brand Grupy Żywiec – marka Żywiec.

Na razie nie ma informacji o tym, czy nowa puszka Heinekena będzie miała wsparcie w postaci działań reklamowych.