M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pięć marek Tevy pod opieką BTL Point Group

Agata Małkowska-Szozda | 29 lipca 2010, 06:00

Marketer powierzył agencji m.in. opiekę nad Aviomarinem i Flegaminą.

BTL Point Group będzie pracować dla marek: Aviomarin, Flegamina, Aescin, Beauty Aescin i Enerbox. We wczorajszym MMP24 informowaliśmy, że Teva podzieliła wszystkie swoje marki ostatecznie pomiędzy trzy agencje: BTL Point Group, Hand Made i Euro RSCG Warsaw.

Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji, kreację i produkcję dla wymienionych marek. Odpowiedzialna będzie także za przygotowanie brandbooka marek OTC z portfolio Tevy.

Pierwsza kampania przygotowana dla Tevy przez BTL Point Group promuje markę Aviomarin, a kreacje reklam właśnie trafiły na billboardy. Celem kampanii jest przypomnienie o produkcie w sezonie wakacyjnym.

Kolejna planowana kampania reklamowa będzie realizowana dla marek Aescin i Beauty Aescin. Aescin jest lekiem OTC stosowanym w leczeniu problemów żylnych. Beauty Aescin to kosmetyczny żel do pielęgnacji nóg i stóp dystrybuowany wyłącznie w aptekach. Dla obu produktów opracowane zostały nowe pozycjonowanie i wspólna platforma komunikacji. Kampania obejmie prasę, advertoriale, radio, nośniki zewnętrzne oraz internet.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Nie udało nam się ustalić, jaki jest rozdział marek pomiędzy pozostałe agencje (Hand Made i Euro RSCG Warsaw). Z naszych informacji wynika, że w tej sprawie trwają jeszcze negocjacje.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,