M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G i MKOl razem na 10 lat

Agata Małkowska-Szozda | 29 lipca 2010, 06:00

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

Procter & Gamble oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) poinformowały o zawarciu długoterminowego partnerstwa na największą dotychczas skalę. Dotyczy ono kolejnych pięciu igrzysk olimpijskich, począwszy od igrzysk w Londynie w 2012 r., a kończąc na igrzyskach w 2020 r.

Partnerstwem objęte są m.in. takie sztandarowe marki P&G, jak: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Crest, Pantene oraz Olay.

Portfolio marek P&G będzie sponsorować sportowców i reprezentacje narodowe. Firma będzie kontynuowała działania zapoczątkowane podczas zimowych igrzysk w Vancouver w 2010 r., wspierając rodziny olimpijczyków poprzez kampanię "Proud Sponsor of Moms" prowadzoną obecnie na światową skalę. 

P&G podejmie działania wspierające sportowców, matki i ich rodziny już w najbliższym czasie. W ramach kampanii "Proud Sponsor of Moms" firma podczas zbliżających się młodzieżowych igrzysk olimpijskich w Singapurze (14-26 sierpnia 2010 r.) będzie kontynuowała swój program "Thank you Mom". P&G pokryje koszty podróży i pobytu na igrzyskach w Singapurze 25 matek młodych olimpijczyków z całego świata, tak by mogły towarzyszyć swoim dzieciom podczas sportowej rywalizacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,